İzmir Kâtip Çelebi Ünivesitesi Slogan

Akreditasyon

Akreditasyon Süreç Tanıtım Videosu

Tıp Eğitimi AD tarafından 15.11.2021 tarihinde hazırlanan akreditasyon süreçlerine dair olan tanıtıcı videomuza buradan ulaşabilirsiniz

Özdeğerlendirme Raporları

►Öz Değerlendirme Raporu 2018-2019 (Akreditasyon Raporu için tıklayınız.)

Ekler (Rar dosyası şeklindedir, indirilen dosyanın uzantısı.rar şeklinde değiştirilmelidir)

2024 Yılı Öz Değerlendirme Raporu  için tıklayınız

Ekler (Rar dosyası şeklindedir, indirilen dosyanın uzantısı.rar şeklinde değiştirilmelidir)

Gelişim Raporları

İZMİR KÂTİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ AKREDİTE EĞİTİM PROGRAMI GELİŞİM RAPORU 2019-2020            

Ekler (Rar dosyası şeklindedir, indirilen dosyanın uzantısı.rar şeklinde değiştirilmelidir)

 

İZMİR KÂTİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ AKREDİTE EĞİTİM PROGRAMI GELİŞİM RAPORU 2020-2021            

Ekler(Rar dosyası şeklindedir, indirilen dosyanın uzantısı.rar şeklinde değiştirilmelidir)

 

İZMİR KÂTİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ AKREDİTE EĞİTİM PROGRAMI GELİŞİM RAPORU 2021-2022

Ekler(Rar dosyası şeklindedir, indirilen dosyanın uzantısı.rar şeklinde değiştirilmelidir)

 

İZMİR KÂTİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ AKREDİTE EĞİTİM PROGRAMI ARA RAPORU 2022

Ekler(Rar dosyası şeklindedir, indirilen dosyanın uzantısı.rar şeklinde değiştirilmelidir)

 

İZMİR KÂTİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ AKREDİTE EĞİTİM PROGRAMI GELİŞİM RAPORU 2022-2023

Ekler(Rar dosyası şeklindedir, indirilen dosyanın uzantısı.rar şeklinde değiştirilmelidir)

 

SWOT Analizi


İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Tıp Fakültesi Özdeğerlendirme Kurulunun“mezuniyet öncesi eğitim programının akreditasyona hazırlanması” amacıyla ilk beş sınıf koordinatörleri, baş koordinatör, 43 Anabilim Dalı ve öğrenci işleri çalışanı ile görüşmeler yapılmış ve bu görüşmeler bir SWOT analizi içinde derlenmiştir. SWOT analizinin amacı eğitim programının güçlü ve zayıf yönlerini ortaya koyarak olanaklar ile zayıf noktaların güçlü noktalara dönüştürülmesi için strateji belirlemeye katkı sağlamasıdır.

2016 Yılı SWOT (Strengths (güçlü yönler), Weaknesses (zayıf yönler), Oppurtunities (fırsatlar) ve Threats (tehditler)) Analizi için 2016 SWOT Analizi sonuçları için Tıklayınız.

2021 Yılı SWOT (Strengths (güçlü yönler), Weaknesses (zayıf yönler), Oppurtunities (fırsatlar) ve Threats (tehditler)) Analizi için buraya tıklayınız.

2024 Yılı SWOT (Strengths (güçlü yönler), Weaknesses (zayıf yönler), Oppurtunities (fırsatlar) ve Threats (tehditler)) Analizi için buraya tıklayınız.

 

Analitik Olarak İşyükünün Değerlendirilmesi

 

2021 yılı Öğretim üyelerinin iş yükünün analitik bir yöntemle değerlendirilmesi için uygulanan forma buradan,

2021 yılı için Öğretim üyelerinin iş yükünün değerlendirilmesi raporuna buradan ulaşabilirsiniz.

 

2024 yılı Öğretim üyelerinin iş yükünün analitik bir yöntemle değerlendirilmesi için uygulanan forma buradan,

2024 yılı için Öğretim üyelerinin iş yükünün değerlendirilmesi raporuna buradan ulaşabilirsiniz.

 

Dış Paydaş Değerlendirmesi

2021-2022 Eğitim-Öğretim yılı Dış paydaş Toplantısı raporuna buradan ulaşabilirsiniz

2021-2022 Eğitim-Öğretim yılı Dış paydaş Toplantısı ses kaydına buradan ulaşabilirsiniz

2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı Dış Paydaş Toplantısı (Fakülte Danışma Kurulu) Raporuna buradan ulaşabilirsiniz.

2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı Dış Paydaş Toplantısı (Fakülte Danışma Kurulu) kaydına buradan ulaşabilirsiniz.

 

 

Menüyü Kapat